Вони матимуть інклюзивні елементи. Це частина маршруту, який створюють за флагманським проєктом «Рух без бар’єрів.

Зручна та доступна транспортна інфраструктура – серед головних складових безбар’єрного простору. Коли ти можеш вільно пересуватися. Не важливо, на кріслі колісному, милицях чи з дитячим візочком. До такого комфорту для мешканців та гостей прагне і Дніпро.

Зупинки матимуть платформи завдовжки 35 метрів. Вони будуть підняті на 25 сантиметрів від рівня колії для зручної посадки та висадки пасажирів.

Тут влаштують тактильну плитку, передбачено місця для людей на кріслах колісних. Також буде навіс, щоб містянам було комфортно чекати на транспорт у будь-яку погоду. Роботи планують завершити до кінця року.

Амбасадорка проєкту «Рух без бар’єрів» Тетяна Рибкіна з власного досвіду знає – звичайні трамваї занадто високі. Жінці було важко піднятися до салону.

«Кожен може опинитися в ситуації, коли йому буде потрібна допомога або стане важко пересуватися. І добре облаштований транспорт був би кращим не лише для мене, а й для всієї громади».

Під низькопідлогові трамваї готують і колії. На одному з найбільш завантажених перехресть у місті роботи вже завершили.

За матеріалами Дніпропетровської ОВА.

Хочете першими знати про зміни та оновлення в законодавстві?
Хочете з перших уст дізнаватися про роботу Верховної Ради та окремих депутатів?

Підписуйтеся на

фейсбук-сторінку «Голосу України»,

де ми розміщуємо найактуальнішу офіційну інформацію.